برای دریافت آخرین اخبار، کدهای تخفیف و به روزرسانی های سایت در کانال ما در تلگرام عضو شوید.

 

@Sonatiha

31
  • Sonatiha
  • بهزاد جوانبخش
  • هیچ نظر

دانلود فیلم فاتح

دکتر شفق که از عوامل توطئه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و همینطور سرکرده ی جاعلان اسکناس در ایران است، قصد دارد با کمک برادرش خشایار شفق که تازه به ایران آمده و با همراهی خواهرش مهشید و شوهر خواهرش مهندس فرهاد صولتی اعضای دیگر باند، عملیات گسترده ای را در ایران آغاز کنند، اما نیروهای انتظامی آن ها را تحت نظر دارند و سرهنگ رادمنش سروان سرافراز و سروان همتی را مأمور پیگری این پرونده می کند، که آن ها نیز با وجود شهادت سروان همتی با از خودگذشتگی فراوان و طرح نقشه های دقیق و حساب شده، بعد از نبردی سخت، گروه شفق را تار و مار کرده و از بین می برند….

بازیگران : جمشید هاشم پور ، بهزاد جوانبخش ، مهرانه مهین ترابی ، میرمحمد تجدد ، محمدرضا فروتن ، آناهیتا آزادپرور ، صالح میرزاآقایی ، اکبر اصفهانی ، احمد بهروزی ، فرشید گوران ، عباس قاجار ، اسماعیل فراهانی ، رضا نصیرنژاد ، مصطفی کریمی ، رضا سهرابی

کارگردان : بهزاد ری پوری

زمان  زمان فیلم : ۸۱ دقیقه

[restrict paid=”true”]

دانلود لینک دانلود فیلم سینمایی فاتح

[/restrict]

android-dvb-t-tv-icon  اسکرین شات

Aparat  نمایش بخشی از فیلم در آپارات (به زودی)

*** در صورت درخواست صاحب اثر یا ستاد ساماندهی از سایت حذف خواهد شد ***


راهنمای دانلود از سنتی ها برای دانلود از سایت از راهنمای زیر استفاده کنید.

دانلود از سایت سنتی ها صرفا با داشتن اشتراک ویژه از سایت امکان پذیر است. بنابراین برای تهیه اشتراک ویژه و دانلود نامحدود از راهنماهای زیر استفاده کنید.

به دلیل هزینه های فراوان نگهداری فایل ها و سرورهای دانلود، دانلود رایگان از سایت امکان پذیر نیست و دارای محدودیت هایی ست که پیشنهاد نمی کنیم.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *